Gamification as a method of increasing the effectiveness of qualitative market research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.525.23 ; oai:dbc.wroc.pl:60227
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525 ; Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Oct 29, 2019
Feb 19, 2019
78
https://direct.dbc.wroc.pl/publication/103918
Edition name | Date |
---|---|
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku | Oct 29, 2019 |
Marciniak, Beata
Porowska, Dominika
Escher, Iwona
Sojkin, Bogdan
Komor, Marcin
Wódkowski, Arkadiusz
Tymkiewicz, Joanna Kucharczyk-Brus, Beata Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Grimmer, Walter (1878-1944)