Object

Title: Wizerunek przedsiębiorstwa oraz mechanizmy jego kreowania na potrzeby kształtowania potencjału rozwojowego

Title in english:

The image of the contemporary enterprise and the creation of mechanisms to meet the needs of shaping the development potential

Creator:

Malara, Zbigniew ; Sobol-Wojciechowska, Jolanta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 154-164

Abstrakt:

Autorzy opracowania formułują przesłanie o charakterze tezy, że w rozwijaniu potencjału przedsiębiorstwa kluczowego znaczenia zaczynają nabierać wartości niematerialne, w tym wizerunek. Dokumentując różne uwarunkowania, konsekwentnie dowodzą, że jest możliwe kreowanie wizerunku i zarządzanie nim. Budując wymagany kontekst rozważań, dokonują przeglądu definicji wizerunku oraz ich interpretacji omawiają typy wizerunku, podejścia stosowane w badaniach nad wizerunkiem oraz stosowane metody. Następnie przybliżają mechanizmy budowy wizerunku oraz jego kategorie (ujęcia) jako następstwo stosowanych metod (wykorzystywanych narzędzi). Opracowanie wieńczą wnioski teoretyczne oraz uogólnienia na potrzeby praktyki

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:71971

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218 ; Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

This page uses 'cookies'. More information